Responzivní web a responzivní e-shop - Online marketing - Standa Vavřík

Přejít na obsah

Responzivní web a responzivní e-shop

Standa Vavřík
Vytvořil v Responzivní web ·
Podle posledních relevantních analýz výrazně stoupá sledovanost webových  stránek na mobilních zařízeních. Pokud stavíte web, eshop či píšete  emaily je dnes nutností mít "responzivní" šablony. Je zbytečné když  tvoříte reklamní kampaně, PPCčka, facebook reklamu, sklik či tištěnou  reklamu, kterou si pak potencionální klient nemůže otevřít v mobilu a  ztrací zájem o vaše produkty nebo služby. Pokud plánujete mít mobilní  aplikaci, tak to už je jiná kapitola.


Oficiální statistiky výzkumu od Google - mobilní weby
  • V roce 2016 převýšil počet uživatelů  mobilního internetu před pevným připojením (statistika Google). To z  obchodního pohledu znamená, že pokud nebudete mít responzivní web nebo  e-shop budete postupně ztrácet své zákazníky.

  • V roce 2016 bylo rozhodnuto nakoupit o  67% uživatelů více na mobilním webu (statistika Google). Pro obchodníka  jasný důvod proč mít v oboru ve kterém podniká responzivní web.

  • Za rok 2016 weby a eshopy s responzivní  proměnou dosáhlo zvýšení obratu o 62% (statistika Google). Pro  obchodního manažera argument jak předehnat konkurenci a získat jejich  zákazníky.

  • V roce 2016 bylo podle oficiálního  průzkumu znechuceno více jak 48% lidí na webech bez mobilního zobrazení (statistika Google). Dle marketingového průzkumu se zjistilo, že jeden  negativní zákazník dokáže svou nespokojenost říci více jak 7 x většímu  počtu přátel a známých.

Výhody responzivního webu a e-shopu

  • Dnes má mnoho lidí doma tablet či chytrý mobil, který běžně  používají při surfování. Mobilní zařízení má tu výhodu, že nemusíte  zapínat PC nebo notebook, startovat systém, být uvázán na jednom místě.  Ženy berou své mobilní zařízení do kuchyně a surfují při vaření, děti  surfují na mobilních zařízeních v postelích a my muži trávíme příjemné  chvíle s mobilem na WC. Konečně je to pro nás muže, jediné místo kde  máme klid :-).

  • Jak se chovají potencionální zákazníky, pokud není e-shop plně  přizpůsoben pro sledování na mobilních zařízeních? Jestliže jej váš  e-shop zajímá, vrátí se na váš e-shop na klasických počítačích. Anebo  zavřou stránky a už je nezajímáte. Můžete mít lepší nabídku, více zboží  či lepší služby…to vše je zbytečné, když potencionální klient odejde a  už se nevrátí.

  • Druhý důvod proč mít dnes responzivní e-shop je používání dotykových  zařízení. Většinou je problém s procházením e-shopu, kategorií a  podmínek prodeje. Samotnou kapitolou je problém u produktu, kde nejsou  často vidět detaily produktu, nezobrazují se obrázky a texty jsou  rozházené. Opět je velká pravděpodobnost, že potencionální klient odejde  k nenáviděné konkurenci, která má responzivní e-shop.



Bez komentářů


Online marketing je cesta, jak se dostat do hlav zákazníků.
Stanislav Vavřík
Havířov
73601
Mob: 725 917 376
e-mail: info@standavavrik.cz
Copyright © 2010 – 2017 standavavrik.cz
Návrat na obsah