Problémy které doprovázejí hromadný e-mail marketing - Online marketing - Standa Vavřík

Přejít na obsah

Problémy které doprovázejí hromadný e-mail marketing

Standa Vavřík
Vytvořil v E-mail marketing ·

E-mail marketing je součástí marketingového mixu. Cílem pravidelného e-mail marketingu je získávat nové klienty, starat se o stávající klienty, a informovat o novinkách v oboru ve kterém podnikáte.  

V posledních pár letech e-mail marketing stagnuje a dostává se na okraj marketingového mixu. Již není tak účinný. A aby se k zákazníkovi dostali informace, které firmy potřebují k propagaci, musí napojit na e-mail marketing PPC reklamu a reklamu na sociálních sítích.

Problémy jsou převážně okolo hromadného e-mailu. Protože Google a Seznam zavedli hromadnou poštu, která zásadním způsobem omezila doručení do osobních e-mailových schránek.

Proč to Google a Sezam udělali?

  • Jejich cílem bylo ochránit osobní e-mailové schránky, před neustálým nárůstem SPAMU v emailech.
  • Nelíbilo se jim, že je možné díky nástrojům na hromadný e-mailing odesílat miliony reklamních e-mailů, ze kterých tyto dva největší hráči na českém trhu neměli zisk.

V následujícím článku si poukážeme na některé nástroje na hromadný email marketing.


Bez komentářů


Online marketing je cesta, jak se dostat do hlav zákazníků.
Stanislav Vavřík
Havířov
73601
Mob: 725 917 376
e-mail: info@standavavrik.cz
Copyright © 2010 – 2017 standavavrik.cz
Návrat na obsah