Magnet na zákazníky - Online marketing - Standa Vavřík

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Magnet na zákazníky

Standa Vavřík
Vytvořil v Hodnotný obsah ·
 
98% zákazníků, kteří navštíví vaše stránky, odchází. Magnet na zákazníky vám je udrží v dohledu.

 
Je mi smutno z toho, že tuto informaci nechápe stále obrovský počet firem a společností. Stránky jsou o nich, jak jsou výborní a co nabízí. Málo které stránky řeší problémy jejich potencionálních zákazníků. A ještě méně firem dokáže vytvořit hodnotný obsah zdarma, aby si zákazníky udržela na stránce. Až často slyším výmluvy typu "...jsme specializovaná firma my magnet na zákazníky nepotřebujeme" a další povrchní odpovědi. A přece ti kdo to pochopí, předeženou současné samolibé leadery v jakékoli oblasti a to nejen v byznysu.

Ještě jsem nenašel obor, kde bych nevymyslel magnet pro zákazníky. Při konzultacích jsem našel přímou úměru. Čím složitěji firma odpovídala na přímou otázku: "Řekněte mi ve třech větách, co děláte a v čem jste jedineční," tím větší byla skepse k vytvoření magnetu na zákazníky. Dává to logiku. Když ani sama společnost neví, v čem jsou pro zákazníky přínosem, je jen logické že nebudou schopni vytvořit hodnotný obsah ZDARMA pro své potencionální klienty.


 
Ebook
  • Ebook je speciální formát, který obsahuje hodnotné informace pro potencionální zákazníky. Informace jsou tak poutavé, že klient Vám dá e-mail na který pošlete ebook. Díky tomuto kroku získáte informovaný souhlas a můžete pracovat s e-mailovou adresou potencionálního klienta například  e-mailovou kampaní.

Podcasting
 
  • Podcasting je většinou audio nahrávka ve formátu mp3. V nahrávce uvedete zajímavé informace z vašeho oboru, nabídněte řešení problémů, které vaši zákazníci řeší, anebo převyprávíte příběh ze života klientů. Jde většinou o 10-20 min nahrávky. Jestliže pořádáte semináře, nahrajte si seminář a udělejte z něj podcasting.
 
E-mailový kurz
  • E-mailový kurz je velmi dobrý nástroj zdarma. Budujete postupně důvěru potencionálního klienta a připravujete je na budoucí koupi vašich produktů či služeb. E-mailový kurz a napojení na analytické nástroje v e-mailingu uvidíte, kdo email otevřel, na co v kurzu klikl, na které odkazy se díval a zda má ještě zájem. Pak není nic jednoduššího než klientovi zavolat a nabídnout mu tu službu, o kterou měl v kurzu zájem.
 
Video kurz
  • Světu vládne video. Podle webové analýzy je konverze kliknutí na odkaz videa a ochota zadat e-mail největší. Vytvářejte webináře ze seminářů, využijte prezentace z firemních setkání, točte krátká videa a propagujte hodnotný obsah na YouTube kanálu. Videa nedávejte delší než 20 - 25 minut. Máte-li videa delší, vytvořte video kampaň a budujte důvěru u potencionálních klientů postupně.
 
Případové studie
  • Ideální nástroj pro úzce specializované společnosti. Dobře připravené studie cílené na zákazníky ve vaši odborné oblasti způsobí revoluci v přesně cílených kampaních. Tvořte kvalitní výzkumy a průzkumy.
 
PDF karty
  •  PDF karty se stali hitem před několika málo lety. Výhodou takových karet je tisk na jednotlivé stránky. Na každé stránce uveďte v patičce kontakty na sebe a v jedné větě napište, v čem klientům pomáháte.
 
Infografika
  • Infografika je přehledné znázornění dat nebo důležitých informací. Infografika je nový marketingový nástroj, který v několika krocích vykreslí, co chcete říct. Texty se nečtou, ale obrázky a úderný titulek podobně jako v tištěných médiích představuje zajímavou informaci pro potencionální klienty. On-line nástroje na infografiku Vás zbaví problémů s legálnosti obrázků. A to nepíši o využití grafického příběhu na sociálních sítích.
 
Konzultace zdarma
  • Bezplatné konzultace jsou oblíbenou formou výměny informací za e-mail potencionálního klienta. Spočítejte si hodinu konzultace odborníků ve speciální oblasti a pochopíte, že tento magnet je mocným marketingovým nástrojem. Hlavním cílem bezplatné konzultace není prodat!! To musíte pochopit. Jediný pocit, který by měl potencionální klient cítit, je příjemný pocit z pomoci a vyřešení problému který zrovna řešil.
 
Slide z přednášek a seminářů
  • Máte nějaký nástroj, který pomůže potencionálním klientům v rozhodování? Společnost, která prodává stavebniny nabídne potencionálním zákazníkům excelový soubor, ve kterém si mohou spočítat kolik materiálu budou potřebovat na plovoucí podlahu, nebo na stavbu zahradního domku. Určitě jste již viděli různé on-line tabulky na výpočet DPH, tabulky na  zápis a výpočet cestovného a jiné. Přesně vytvořenou excelovou tabulkou cílenou na vašeho potencionálního klienta a cílená internetová reklama má velkou konverzi.
 
Excelové výpočty a Grafy
  • Máte nějaký databázový soubor, který např. vypočítá klientovy spotřebu materiálu na stavbu? Určitě jste již viděli různé on-line tabulky na výpočet DPH, tabulky na  zápis a výpočet cestovného a jiné. Vytvořenou excelovou tabulkou cílenou na vašeho potencionálního klienta a cílená internetová reklama má velkou konverzi.
 
Doprava zdarma
  • Oblíbený nástroj pro e-shopy. Určitě je to lepší nástroj, něž nabízet automatickou slevu na první nákup. Protože slevu dáváte až z uskutečněné objednávky.
 
VIP členství
  • Nabízejte VIP členství na eshopech, na stránkách s chráněným obsahem. Nedávejte slevy zadarmo. To je ta největší marketingová hloupost.



Bez komentářů


Online marketing je cesta, jak se dostat do hlav zákazníků.
Stanislav Vavřík
Havířov
73601
Mob: 725 917 376
e-mail: info@standavavrik.cz
Copyright © 2010 – 2017 standavavrik.cz
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky