Firemní blog – cesta k budování důvěry u zákazníků - Online marketing - Standa Vavřík

Přejít na obsah

Firemní blog – cesta k budování důvěry u zákazníků

Standa Vavřík
Vytvořil v Firemní blog ·

  • Firemní blog a jeho místo v SEO

O důležitosti klíčových slov jako pro-aktivního nástroje pro SEO, jste asi slyšeli. Dobře cílený článek na firemním blogu často rozhoduje o tom, na jaké hledané výrazy vás uživatelé internetu najdou. Pokaždé, když vyhledávací robot navštíví vaší stránku, a najde nový článek obsahující klíčová slova, která zvyšují důvěryhodnost vašeho blogu v očích vyhledávačů, posunou vás výše ve výsledcích vyhledávání. Pravidelné blogování způsobí, že s rostoucím kvalitním obsahem a množstvím klíčových slov se častěji budete objevovat ve výsledcích vyhledávačů. To neznamená, že by na firemním blogu měli být jen články, které obsahují paletu klíčových slov. Upřednostněte spíše čtivost a originalitu článku, před cílením klíčových slov. Když napíšete článek na téma, které ještě nikdo nenapsal, dostanete se na první stránku hledání také. Důležitá je pravidelnost uveřejnění článků. Rozhodněte se psát článek minimálně co čtrnáct dní a pak interval zkracujte. Nabídněte zaměstnancům odměnu za to, že napíší článek. Vy pak článek propojíte s klíčovými slovy a uveřejníte.

 
  • Budování firemní image

Blog je místem, kde můžete ukázat, jak vypadá vaše firma či společnost. Pro malé a střední firmy je blog nutností. Jde o nejdostupnější formu propagace na internetu. Nebojte se na firemním blogu použít osobitý přesto seriózní styl psaní. Návštěvníci si zvyknou na váš styl a váš blog se pro ně stane oblíbeným místem informací, kam se budou rádi a pravidelně vracet. Rozhodně blog není místem na psaní oficiálních informací či zveřejnění tiskových zpráv. Raději zveřejňujte novinky z vašeho oboru a ukažte, že jste experti. Nechte své zaměstnance blogovat, bude to mít obrovský dopad na vaše stránky. Nechte jim trochu inspirace a uvidíte, jak se budou chtít podělit o svém článku mezi známými. A hlavně firma, která je tak vstřícná k zaměstnancům a dovolí jim podílet se na chodu firmy, působí důvěryhodně i na potencionální klienty. V každém případě tímto krokem vaše firma může jen získat. Známá forma spolupráce „Win – Win“. A co tak odměnu ve formě firemní večeře s týmem, který bude mít u článku na blogu nejvíce komentářů?

 
  • Virální šíření na sociálních sítích

 Firemní blog spolu s integrací sociálních sítí vede ke zvýšení povědomí o či firmě. Sociální sítě jsou vhodné pro relativně krátké zprávy a velmi aktuální informace. Oproti tomu firemní blog může obsahovat i rozsáhlejší články, statistiky, novinky z oboru a odborné diskuse. Blogování ovlivňuje pozici ve vyhledávačích. Blog a přítomnost firmy v sociálních sítích se pěkně doplňují, uživatelé sociálních sítí lépe stráví odkaz na firemní blog než na firemní stránku jako takovou. Obsahový marketing je jedna z metod, která je podceňována, ale skutečně funguje. Sociální plugin „facebookové komentáře“ způsobí, že pokaždé když vyhledávací robot navštíví váš firemní blog a objeví tam přidaný text v komentářích, posune váš blog ve vyhledávači na vyšší místa. Sdílení a hodnocení článků na sociálních sítích je rovněž nástroj na zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek. Články vašich zaměstnanců si budou zaměstnanci na své síti šířit sami. Budou se chtít pochlubit.

 
  • Nový prodejní kanál

 
Dobře vedený firemní blog má šanci stát se dalším magnetem na zákazníky. Jen nesmíte provádět nabídku přímo a okatě. Dávejte na blogu rady lidem, které jim vyřeší jejich problém. Popište jim vaši službu tak, aby s ní souhlasili. Na firemní blog určitě patří reference. Nebojte se si o ně říci vašim zákazníkům. Výměnou za kvalitní referenci, mohou dostat nějakou službu či produkt navíc. Na tomto webu nabízím on-line kurzy na počítač. Mým marketingovým plánem je samozřejmě prodat co nejvíce kurzů. Ale na blogu je neprodávám přímo. Nabízím možnost získat kompletní kurzy lidem, kteří si nemohou dovolit zaplatit za kurzy peníze. Pokud mi dají referenci, zpřístupním jim placenou část formou sponzorského daru. To je myslím fér. Poslední možností jak propagovat firemní blog je propojení affiliate marketingu a článků na blogu.

[image:image-1]



Bez komentářů


Online marketing je cesta, jak se dostat do hlav zákazníků.
Stanislav Vavřík
Havířov
73601
Mob: 725 917 376
e-mail: info@standavavrik.cz
Copyright © 2010 – 2017 standavavrik.cz
Návrat na obsah