E-mailové kampaně cesta k důvěře nových zákazníků - Online marketing - Standa Vavřík

Přejít na obsah

E-mailové kampaně cesta k důvěře nových zákazníků

Standa Vavřík
Vytvořil v E-mailové kampaně ·
Nikdo nenakoupí při prvním kontaktu. To snad platí jen v prostituci nebo na prodejní akci "Šmejdů". Když máte potřebu něco si koupit, sondujete, hledáte výhody a přemýšlíte. Emailové kampaně toto dokáží za klienta. A ještě si klient myslí, že nákup, který udělal je jeho svobodné rozhodnutí. A protože se svobodně rozhodl, nakoupí u vás i příště :-)


 Jsou lepší newslettery nebo kampaně?
 
  • Doba newsletterů pomalu končí. Lidé mají dost různých newsletterů v přeplněných e-mailových schránkách. Buďte jiní. Využívejte e-mailové kampaně. Jedním z obchodního důvodu je práce s emocí a potřebou potencionálních klientů. Představte si, že jste se právě zaregistrovali do nějakého e-shopového newsletteru. Příjde Vám poděkování nebo potvrzení k odběru. Pak Vám chodí v určitém intervalu týdenní newslettry, akce a další upoutávky typu 3 za cenu 2 a podobně. Mezi těmito e-maily se rychle vaše nabídka ztratí. Používání e-mailových kampaní jsou tím správným nástrojem jak cílit na potencionální zákazníky.
 
  • Představte si, že se zaregistrujete do přehledného formuláře nabízející nějaký obsah zdarma, slevový kupón, užitečné rady či ebook.
 
  • V e-mailu Vám přijde poděkování a upozornění, že zítra mu pošlete e-mail, který může být pro něj důležitý. Tímto krokem jste vzbudili zájem a potencionální zákazník se bude těšit na zítřejší informace, nebo alespoň Váš druhý e-mail otevře.
 
  • V druhém emailu ho oslovíte jeho jménem a nabídnete opět hodnotné informace z vašeho e-shopu. Vyzvete ho k akci. Například aby Vám napsal, kde se o Vás dozvěděl. Napište mu, že je to pro vás podstatné a pomůže Vám to v byznysu. Máte za sebou druhý email, ve kterém jste opět vzbudili zájem o váš eshop. Na závěr mu ještě sdělte, že za několik málo dnů mu pošlete dárek. Opět si tím udržíte zájem potencionálního klienta.
 
  • Čtvrtý den od registrace mu píšete v pořadí již třetí e-mail. Nabídnete potencionálnímu klientovi kupř. slevový kupon omezený pouze na jeden týden, nebo mu můžete dovolit objednávku bez poštovného, ale pouze jednou a na jeden týden. Všechny tyto kroky směřují k tomu, aby potencionální klient nakoupil, ale neděláte to okatě.
 
  • Na konci týdenní lhůty posíláte klientovi čtvrtý e-mail s upozorněním, že mu končí možnost nakoupit na vašem eshopu výhodněji a že by byla škoda, kdyby tuto nabídku nevyužil.


Bez komentářů


Online marketing je cesta, jak se dostat do hlav zákazníků.
Stanislav Vavřík
Havířov
73601
Mob: 725 917 376
e-mail: info@standavavrik.cz
Copyright © 2010 – 2017 standavavrik.cz
Návrat na obsah